ضمانت کیفیت کالا :

یکی از ویژگی های اصلی فروشگاه اینترنتی تابلو لوکس ارائه کالاهای با کیفیت است. آنچه که ما در مجموعه تابلو لوکس به دنبال آن هستیم ارائه بهترین کیفیت همراه با مناسب ترین قیمت است. در این راستا اصلی ترین هدفمان فروش کالای با کیفیت به کاربرانمان می باشد. ما هیچ گاه نمی‌گوییم که ارزان‌ترین قیمت را ارائه می‌دهیم، زیرا قیمت و کیفیت دو فاکتور وابسته به هم هستند.

برای مجموعه تابلو لوکس همیشه کیفیت مهمترین عامل تعیین کننده بوده و در مرحله بعد ارائه بهترین قیمت در خصوص یک کالای با کیفیت تلاش اصلی ما می باشد.

فروشگاه اینترنتی تابلو لوکس برای تمامی افراد جامعه با سلیقه های متفاوت که بر اساس نیاز و معیارهای دکوراسیون خود، نسبت به خرید تابلو دیواری اقدام می نمایند، تابلوهایی با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب ارائه میدهد.

تمامی تابلوهای چاپی ما از بالاترین کیفیت چاپ برخوردار بوده و به صورت مادام العمر دارای رنگ ثابت می باشند و در طول زمان ذره ای تغییر رنگ نخواهند داشت. هم چنین مجموعه تابلو لوکس در جهت حفظ کیفیت تابلوها هیچ گاه از کاغذهای متفرقه استفاده نمیکند و تمامی کاغذهای سیلک استفاده شده برای چاپ عکس از برند معتبر Fujifilm می باشند. برای تابلو بوم ها نیز از بهترین جنس کنواس و کلاف روسی سوپر خشک شده نیز استفاده میگردد.

به همین منظور برای تمامی محصولات فروشگاه تابلو لوکس معیاری تحت عنوان “ضمانت کیفیت کالا” در نظر گرفته شده است. از همین رو تضمین میکنیم کالای خریداری شده، با بهترین کیفیت و مطابق با توضیحات بالا به دست مصرف کننده برسد.

تمامی حقوق مادی معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی تابلو لوکس می باشد
preloader