ضمانت بازگشت کالا :

هدف اصلی مجموعه تابلو لوکس رعایت حقوق مصرف کننده و رضایتمندی مشتریان می باشد. در این راستا هر سفارش می بایست در شرایط مطلوب به دست مشتری برسد. به این منظور امکاناتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

در صورت اعلام درخواست مشتری ظرف مدت 24 ساعت از تحویل کالا طی هر یک از شرایط زیر و تایید واحد فروش تابلو لوکس، مشتریان عزیز حداکثر 7 روز جهت مرجوع نمودن کالا فرصت خواهند داشت.

شرایط بازگرداندن کالا
– در صورتی که کالای خریداری شده از نظر مشخصات ظاهری همچون کد طرح انتخابی، رنگ قاب، ابعاد موردنظر و جنس تابلو (تابلو عکس با قاب و شیشه، تابلو شاسی، تابلو بوم چاپی، تابلو دست ساز) با آیتم های درج شده در سفارش مغایرت داشته باشد و اشتباهاً کالای دیگری ارسال شده باشد.

– مغایرت می بایست حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به پشتیبانی تابلو لوکس اطلاع داده شود.

– عکس های محصولات صرفاً جهت نمایش طرح به مشتری و کمک در انتخاب طرح تابلو است و از آنجایی که ممکن است در جزئیات با کالای اصلی تفاوت های ناچیزی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی و یا توضیحات مربوط به متغیرهای انتخابی مشتری در خصوص هر محصول در وب سایت می‌باشد.

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، و یا پاره و مخدوش کردن و هر نوع آسیب به تابلو، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– فروشگاه تابلو لوکس همواره سعی می کند که بهترین و ایمن ترین بسته بندی را برای تابلوها انجام دهد تا به طور سلامت به دست مشتریان برسد اما با توجه به اینکه تابلو کالایی است که احتمال شکستن دارد، توسط شرکتهای باربری مشمول بیمه نمی گردد و در صورت آسیب خسارتی را جبران نخواهند کرد. از همین رو برای تمامی سفارشات شهرستان ها، مسئولیت آسیب های احتمالی در حین حمل و نقل به عهده مشتری بوده و فروشگاه تابلو لوکس و شرکت حمل و نقل مسئولیتی در این زمینه نخواهند داشت.

تمامی حقوق مادی معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی تابلو لوکس می باشد
preloader