درباره فروشگاه تابلو لوکس

فروشگاه تابلو لوکس فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تابلو های دیواری آغاز نموده. هدف اصلی ما از بدو فعالیت ایجاد رضایت مشتریان بر پایه صداقت و ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشد. احترام به حقوق مشتریان جزو اصلی ترین سیاست های فروشگاه تابلو لوکس می باشد . داشتن منزل زیبا و لذت بردن از محیط آرامش بخش خانه یک اصل مهم و اساسی است چرا که آرامش درونی هر فردی از آرامش محیط خانه شروع می شود. مجموعه ای زیبا از تابلو دیواری ها را در فروشگاه آنلاین تابلو لوکس قرار داده ایم ، اعتماد شما بزرگترین سود و سرمایه فروشگاه تابلو لوکس می باشد.

درباره تابلو لوکس در یک کلام می توان گفت ، همین بس که این مرکز همواره مورد تایید کاربران و حتی رقیبان بوده است. خدمات فروشگاه اینترنتی تابلو لوکس را می توان به چند دسته تقسیم کرد .

  1. ارائه عکس همراه با قاب و شبشه
  2. ارائه تابلو بوم چاپی (کلاف 4 سانتی)
  3. ارائه تابلو عکس شاسی
  4. ارائه تابلو دستی
  5. ارائه تابلو عکس شاسی همراه با قاب

هدف اصلی مجموعه تابلو لوکس رضایت 100 درصدی مشتریان است نهایت کیفیت و زیبایی را در تمامی محصولات تابلو لوکس می توان مشاهده کرد. یکی از بزرگترین دغدغه های فکری همراهان ما هزینه بالای ارسال محصولات به محل زندگی آنها بود که مدیریت مجموعه تابلو لوکس با درایت و اهمیت دادن به مشتریان عزیز این مجموعه تصمیم به حذف هزینه ارسال محصولات گرفت در هر کجای ایران که باشید سفارش شما  طی 7 روز کاری آماده می شود و از طریق باربری، پست و یا پیک خدمت شما عزیزان ارسال می گردد. ارسال به سراسر کشور برای تمامی مشتریان رایگان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از صفحه سوالات متداول اطلاعات لازم را دریافت نمایید در صورت هر گونه ابهام می توانید با کارشناسان مجموعه تابلو لوکس ارتباط برقرار نمایید.

تمامی حقوق مادی معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی تابلو لوکس می باشد